четверг, 30 октября 2014 г.

Особливості жіночого шопінгу


Шопінг - яке солодке слово! Тут вам і психотерапія, і нескладні фізичні навантаження, і радість від покупок, і задоволення від їх вибору ... Деякі так пристрастилися до цього заняття, що, на думку психологів, стали «магазинними наркоманами». Однак не всім похід за покупками приносить позитивні емоції. Кожен з нас знає, наскільки обтяжливий пошук необхідної речі. Так навіщо ж ми ходимо в магазини?


Завдяки Інтернету деякі покупки можна здійснювати вдома, наприклад, браслети тиффани та інші прикраси продаються в інтернет магазині біжутерії tiffany fashinstore.ru. Браслети, намиста і сережки не вимагають примірки при покупці, тому зручно купувати їх онлайн. Але одяг і взуття більшість дівчат і раніше воліють купувати в звичайних магазинах. І це не завжди подобається чоловікам.


Статистика показує, що дами можуть без праці займатися шопінгом майже дві години. При цьому чоловіки - всього 26 хвилин. Опитування, проведене психологами, охопив дві тисячі осіб сильної статі і був проведений для того, щоб з'ясувати, чому чоловіки так негативно сприймають походи по магазинах. Результати показали, що 45% опитаних в принципі відмовляються разом зі своєю половинкою займатися шопінгом, а з решти, які все ж ідуть в магазини, 25% невдовзі «здаються» і виїжджають додому. Що ж так дратує чоловіків:


• суєта і скупчення людей;
• спрага і голод;
• припущення передачі, які йдуть по телевізору;
• партнерка, яка довго вибирає річ і вирішує, брати її чи не брати.


З «втекли» представників сильної статі майже половина поспішає піти куди-небудь в інше місце:


• близько 30% відвідують інші магазини або відділи;
• 30% просто очікують зовні;
• 20% займаються розгляданням жінок.


Така поведінка чоловіків, тим не менш, не діє на представниць прекрасної статі. Вони як і раніше займаються шопінгом. Американські вчені з'ясували, чому. Причина банальна - з ревнощів. Намагаючись утримати свого коханого, жінка скуповує брендовий одяг у великих кількостях. На підтвердження своєї теорії дослідники надали дані декількох досліджень. В результаті опитування представниць слабкої статі вчені з'ясували, що дами оцінюють рівень любові чужого чоловіка до своєї половинці кількістю одягу відомих брендів в її гардеробі: чим більше нарядів, тим сильніше почуття. В ході іншого експерименту дослідники попросили піддослідних намалювати на сумці лого будь-якого з Будинків мод, а після викликали в жінках почуття ревнощів і знову запропонували намалювати значок. Виявилося, що в збудженому стані прекрасна стать малював логотипи в два рази більшого розміру, ніж в звичайному настрої. Наступний експеримент показав, що в нападі ревнощів жінки здатні витратити на 30% більше грошей на шопінг.


Такими слабостями господарі магазинів користуються сповна. Недавно бельгійські вчені провели цікаве дослідження: вони стежили за рівнем покупок в книжковому магазині в залежності від того, які аромати витають в ньому. Під час звичного для всіх запаху книг продажі були стандартними. Після того, як магазин огорнув аромат шоколаду, купівельна спроможність відвідувачів зросла, так само як і число шукаючих цікаву літературу. Покупці просто не хотіли покидати книжкову крамницю, а тому проводили більше часу в пошуку і знаходили щось підходяще. Так продажу літератури, якою цікавиться сильна стать (історичні романи, детективи) зросли на 22%, а книг, які до душі прекрасній статі (кулінарній тематики, любовні романи) - на 40%!


Звичайно, дорогі чоловіки, ви можете не супроводжувати своїх коханих в процесі шопінгу - так відносини будуть міцнішими. При цьому не скупіться на кошти і не відпускайте свою половинку в магазини в стані ревнощів. Жінкам же можна побажати одного - якщо відчуєте запах шоколаду, біжіть, поки не залишили весь вміст гаманця або кредитки в одному магазині. Приємних і потрібних вам покупок!