пятница, 7 ноября 2014 г.

\"За кордоном занадто дороге кільце чиновника може призвести до медіа-скандалу\". Тетяна Сулимина дала поради щодо дрес-коду читачам порталу \"Абирег\"




  • 6.jpg


Воронезький дизайнер Тетяна Сулимина більше 10 років працює в модній індустрії, її монобрендові бутіки жіночого одягу діють у Воронежі, Санкт-Петербурзі і Липецьку.


Спеціально для «Абирега» дизайнер розповіла, на що звертати увагу при складанні ділового гардеробу.


- Базою в гардеробі представників бізнесу повинні бути костюми (синього, сірого, бежевого кольорів, але не чорного - він для виходу в світ), - просвітила пані Сулимина. - Для зустрічей після 17:00 - маленьке чорне (синє) плаття, вдень на нього можна надіти жакет. Коктейльне плаття підійде для неформальних зустрічей і вечірок. У Воронежі практично не проходить світських заходів вищого рівня, за винятком хіба що Губернаторського балу, куди можна надіти класичне вечірнє плаття. В інших випадках воно буде просто недоречно.


Є дві великі помилки, властиві багатьом представникам бізнес-спільноти, попередила Тетяна Сулимина. Перша сягає корінням у радянське минуле. Багато вважають, що бізнес-дрес-код - це сірий мішкуватий костюм з білою сорочкою (як для чоловіків, так і для жінок). Дами в результаті вибирають штани, що облягають стегна, з прямими штанинами. У багатьох банках та установах можна зустріти жінок саме в таких штанах, адже вони рідко кому йдуть, вигідно підкреслюючи не завжди ідеальні стегна і приховуючи найчастіше привабливі щиколотки. Представники бізнесу нового покоління кидаються в іншу крайність і занадто захоплюються модою, забуваючи про дрес-коді. Той же шарф в горошок може бути актуальним трендом, але зовсім не доречним в якомусь конкретному випадку.


Ні для кого не секрет, що у нас все ще зустрічають по одязі і 80% інформації передається саме невербальним способом.


- Якщо партнери не знають один одного, одяг може багато що сказати за них - наскільки людина акуратний, солід, - продовжує Сулимина, - І якщо людина не приділяє увагу дрес-коду, це може перешкодити справити враження, перешкодити в досягненні позитивного рішення на переговорах і навіть зірвати вигідний контракт. У бізнесі важливо доречно одягатися. Непогано при цьому, якщо елементи гардеробу будуть відображати модні тенденції в кольорі, фасон або довжині.


На думку дизайнера Тетяни Сулиминой, стильно - грамотно, у відповідності з ситуацією і в міру модно - одягаються такі відомі люди як Тетяна Голікова і Герман Греф. - Помітно, що Валентина Матвієнко стежить за модою, але при цьому злегка перебільшує з дорогими прикрасами, - зауважує пані Сулимина. - Надмірно яскраві брошки доречніше все ж на вечірніх заходах... до Речі, за кордоном така, здавалося б, незначна деталь, як занадто дорогі сережки або кольцо на чиновника, може призвести до медіа-скандалу.


Тетяна Сулимина також розповіла, які можуть чекати каверзи при покупці одягу в магазинах брендів мас-маркету і в бутиках марок класу люкс:


- Звичайно, в мережевих магазинах одягатися дешевше (собівартість сукні промислового виробництва в десятки разів менше, ніж зшитого на замовлення в одиничному екземплярі). Спеціальні відділи брендів мас-маркету стежать за модними тенденціями, аналізуючи покази тижнів мод по всьому світу.


Єдине, що може «кульгати» в таких магазинах - тканини і якість пошиття. Але менеджеру середньої ланки або клерка цілком можна там одягатися і виглядати при цьому сучасно. Але це не варто топ-менеджера або керівника бізнес-структури. Занадто дешевий або розповсюджений костюм бренду мас-маркету буде говорити партнеру, що справи у вас йдуть не найкращим чином. Можна одягатися і в бутиках марок класу люкс (в столиці чи за кордоном, що з урахуванням перельоту коштує приблизно однаково). Але тут є інший підступ. Все ж це не одинична одяг, і на якомусь світському заході ви ризикуєте з'явитися в однакових сукнях або костюмах. Вихід - шити на замовлення. За ціною це можна порівняти з придбанням «люксової» дизайнерського одягу.


- Що стосується прикладів мого особистого гардеробу, - резюмує дизайнер Сулимина, - моя професія - це сфера, де можна дозволити більш неформальний підхід, більш яскраві аксесуари, більш складний крій одягу, а заодно і креативне мислення.