пятница, 7 ноября 2014 г.

Донателла Версаче випускає колекцію для магазинів H&M - у кращих традиціях свого брата.




  • img_9999.jpg


  • img_0052.jpg


  • img_0840.jpg


  • sg00-1938.jpg



  • img_9999.jpg

  • img_0052.jpg

  • img_0840.jpg

  • sg00-1938.jpg


Після чоловічого шоу Versace в червні цього року Донател­ла вийшла на уклін в шкіряній сукні з золотими заклепками. По залу пролетіли здивовані вигуки: плаття було дуже схоже на ті, що Джанні Версаче показав у пам'ятній «садомазо»-колекції 1992 року, однак саме цю модель досвідчені критики згадати так і не змогли. Загадка вирішилася на наступний день: Донателла оголосила, що слідом за Lanvin, Jimmy Choo і Matthew Williamson буде робити спільну колекцію зі шведським брендом H&M, яка надійде в продаж 17 листопада. А сукня - її перша ластівка.


Скептики, звичайно, відразу зашипіли: ну от, зараз ми отримаємо «Versace для бідних», і моди як мистецтва буде нанесений ще один удар. І тільки тепер, коли з'явилася можливість поглянути на моделі для H&M пильніше, стає ясно: Донателла повторює трюк свого брата в девянос­тих, тільки як би навпаки.


Геніальність Джанні полягала в тому, що він зумів зробити надбанням Високої моди те, чим жила вулиця - панківські заклепки, барвисті листівки з видами Майамі (він перекладав їх на сукні упереміш з цитатами з Роя Ліхтенштейна і візантійськими іконами), шкіряні куртки з гей-клубів, куди моралісти боялися сунути свій ніс. Укупі з досконалим кроєм і дорогими матеріалами виходив коктейль неймовірної енергії. Його тут же оцінили жінки: недарма Версаче був улюбленим дизайнером ледь отримала розлучення принцеси Діани. «Варто було надіти плаття Versace - і тіло змінювалось, з'являлася сила, свобода, секс», - згадує колишній головний редактор французького VOGUE Джоан Джулієт Бак.


Двадцять років потому Донателла як би віддає борг, повертаючи найкраще, що є в ДНК Versace - буйство фарб (бірюзовий принт з серцями придумав американець Джим Дайн, співпрацював з Версаче ще у дев'яностих, а квітково-кіс­лотный Techno Japan - роботи самої Донателли), свободу руху, відверту сексуальність, - назад на вулиці, по яких ходять мільйони покупців Н&M.


«Будь-який одяг зараз, у двадцять першому столітті, доречна всі двадцять чотири години на добу, - каже Донателла. - Ніяких обмежень: джинси, легінси з принтами або нарядні шкіряні жакети з візерунками з за­клепок з нашої колекції гарні і вдень, і ввечері». Збирається вона сама носити ці речі? «Само собою! Я благаю H&M підготувати все як можна швидше, щоб я могла надіти щось новеньке!» Може, і лукавить. Але хто її за це засудить?


Фото: Данило Головкін; wireimage/fotobank.com. Стиль: Ольга Дуніна. Зачіски: Світлана Алпатова/Toni & Guy. Макіяж: В'ячеслав Сасін/Dior. Моделі: April/Almodelsny, Ганна Казакова/Fashion. Продюсер: Олена Сєрова. Асистент продюсера: Олександра Ткаченка


www.vogue.ru