Дивитися всі фотографії
З 3 по 6 вересня 2013 року в Москві в МВЦ «Крокус Експо» відбулася 2-я Міжнародна виставка спідньої білизни, пляжної моди і панчішних виробів Lingerie-Expo - єдина в Росії спеціалізована виставка в даному сегменті ринку. Організатором цього заходу виступила Міжнародна виставкова компанія MVK у складі Групи компаній ITE.
Виставка покликана стати основним бізнес-заходом для ділового спілкування професіоналів галузі, просування продукції, укладання контрактів. Вперше виставка Lingerie-Expo була проведенав лютому 2013 року, і відразу ж викликала великий інтерес у виробників і дистриб'юторів спідньої білизни.
За чотири дні з експозицією ознайомилися 1791 унікальних відвідувачів, 45% них - перші особи компаній. Відвідувачами осінньої виставки Lingerie-Expo стали фахівці з 67 регіонів Росії і 18 країни світу, включаючи Латвію, Італію, Україну, Великобританію, Італію, Німеччину.
Кількість учасників осінньої виставки Lingerie-Expo збільшилася на 20%. Цієї осені на виставці Lingerie-Expo були представлені понад 180 брендів:
Acoola, Adrian, ALFA, Alles, Amar, Amarea, Amata mia Junior, Anais, Aria, Aristoc, Assia Lingerie, AUDIMAS, Baci Lingerie, Bas Blue, Basile, BE BABY, Beach-B, Belarusachka, Bestia, BIRIKINA, Blu Bay, BODY WILD, BONBON LINGERIE, bruno banana, Caprice, Casmir, Catanzaro, CBK, Clara, Concept Club, Conte Elegant, Conte Kids, Cops, Coquette, Cotton for body, CROOL, Cybele, DAITRES, Del Fiore, Dimanche lingerie, DiWaRi, DKAREN, DONNA, Eileen West, EL FA MEI, ELASTIC, Ellinna A, ЯКЩО, Estivo, EVA, EWLON, Fianeta, Fiore, Frames, Gabriella, GAMMA, Garware Bestretch, Gasoline Blu, Gatta, GLUMANN, GORSENIA, GRAND, Hadson, Hobby Line, Holly Star, Honey Days, House of Holland, HUBER Bodywear, Hustler Lingerie, Infinity Lingerie, Iris, IRMA la DOUCE, Jessica, Jolidon, Kalais, Kiss Me Deadly, Komilfo, KS, Kunert, La seduisante, Lady wear, Laete, Laguna AS, LASCANA, Lauma, Le Petit Marcel, Le Unigue, Leg Avenue, like it!, LILY by Jolidon, Linea Sprint, LingaDore, Lisca, Litoplast, Little Marcel, Livco Corsetti Fashion, LORIN, Lormani, Lovely girl, LOWRY, LS BADEMODEN exclusive, Luna Veneziana, LUPOLINE, MAGISTRAL, Malemi, Maori, Maria Bonita by PHAX, Marilyn Monroe, MARINA, MARSANA, MIA-MIA, MISS CROOL, N@T Men, Naturana, Naturana/Exklusiv, NINA VON C., Non Solo, Notte, Norlyn, NUANCE, OBSESSIVE, OCEAN, OLLA, OROBLU, ORY, Pansy, PANTELEMONE, Paphia, PEGEON, PETITE FLEUR, Pezzini, PIER@MEN, PIERA, Pompea, Prelude, Pretty Polly, Rago, Rebecca, Roberta, Rosa Selvatica, Rosme, Rossoporpora, Roxana, Royal Angora, S. Nautica, Sagato, SAIMEIQI, SASSA, Savyon Medical, Selmark, Sensi, SERGE, Sermija Lingerie, Sermija Underwear, Seven'til Midnight, sloggi, Spare Parts, Stefi-L, Sunny Ocean, Sunny-Tex, T&M, TAUBERT, THE GUNZE, Triumph, Triumph Essence, TUCHE, Uomo Mare, V. I. P. A, Vaide, Valeria Lingerie, ВІДЕНЬ, Veneziana, VERALLY, Very Important Princess, VIANIA, VIVANCE, Vogue, VOVA, Wellness, Yaffa, Zohara Tights.
____________
* - відгук учасника виставки Lingerie-Expo
Учасники продемонстрували свою продукцію в наступних тематичних розділах:
- корсетні білизна
- трикотажна білизна
- спортивна білизна
- коригувальна білизна
- білизна для сну і для дому
- еротична білизна
- білизна для чоловіків
- купальники, пляжний одяг
- панчішно-шкарпеткові вироби
- аксесуари
- матеріали і фурнітура для виробництва білизни
- білизняний франчайзинг
В рамках Lingerie-Expo пройшла серія комерційних показів нижньої білизни, де відвідувачі змогли ознайомитися з трендів майбутнього сезону. Нові колекції нижньої білизни продемонстрували бренди: Infinity Lingerie, Dimanche Lingerie, Triumph, Picar, Mia-Mia, V. I. P. A, Sassa, Very Important Princess, Cotton for body, HUBER Bodywear.
Ділова програма виставки Lingerie-Expo була орієнтована на професіоналів галузі. В рамках ділової програми пройшли майстер-класи з різним комерційним аспектам, пов'язаним з дистрибуцією нижньої білизни і колготок: «PRACTICUM: Складові успіху fashion-бізнесу в сегменті нижньої білизни», що об'єднує семінари та практичну частину - рішення кейсів слухачів, майстер-класи з різних товарним категоріям білизни, ефективному менеджменту торгових точок, створення інтернет-магазинів і багатьом іншим актуальним для рітейлу питань.
Одним з головних подій ділового програми став круглий стіл «Російський ринок білизни: сьогодення та майбутнє», на якому фахівці галузі обговорили економічну ситуацію і тенденції в сегменті російського ринку нижньої білизни і колготок.
На виставці були підведені підсумки тематичних конкурсів Lingerie-Internet-AWARDS (конкурс сайтів нижньої білизни), Lingerie-Foto-AWARDS (фото-конкурс) та ескізного туру конкурсу модельєрів-дизайнерів жіночої білизни. Експертні комісії визначили найкращі роботи, які були продемонстровані в рамках експозиції.
Виставка Lingerie-Expo пройшла за підтримки Московської торгово-промислової палати.
Генеральним інформаційним партнером виставки Lingerie-Expo виступив російський діловий журнал «Білизну і Колготки».
Lingerie-Expo 2013 отримала найвищі оцінки учасників:
Інна Клименкова, Dimanche S. r.l.: «Дуже приємно працювати в обстановці професійно організованого заходу, орієнтованого на професіоналів і для людей, які серйозно ставляться до свого бізнесу. Нам комфортно, наші клієнти і партнери задоволені, а значить, ми задоволені».
Вікторія Блінова, Triumph International: «Перш за все, хотілося б подякувати організаторам виставки Lingerie-Expo. Очікування компанії Triumph виправдалися. Що хочеться відзначити особливо - це відвідування виставки більшою мірою представниками малого та середнього бізнесу білизняного сегмента з різних регіонів Росії».
Костянтин Канцлер, NATURANA: «Виставка Lingerie-Expo підтвердила статус ефективної спеціалізованої виставки нижньої білизни!»
Віра Присташ, Sollery: «Відчувалася чітка спеціалізація, яка зрозуміла і експонентам та відвідувачам. Приємно працювати на стенді в діловій і позитивно налаштованої атмосфері! Приголомшливі результати, один з яких - кількість потенційних клієнтів, тобто відвідуваність перевершила очікування!»
Ірина Чаю, Huber: «Можу сказати, що Lingerie-Expo завоювала моє серце як учасника виставки діловою атмосферою, чіткою організацією, скажемо прямо, європейським підходом до заходу. Підкуповує, що сегмент білизни, колготок і предпостельной одягу коливається приблизно в одному діапазоні «ціна/якість». Це означає, що виставка та відвідувачі знайшли свою нішу».
Роберт Янковський, ТОВ «Ефект»: «Статистика говорить сама за себе: у порівнянні з минулою виставкою нових клієнтів на стенді зареєструвалося значно більше. Ми думаємо, що це пов'язано з правильним вибором цільової аудиторії, на Lingerie-Expo приїжджають налаштовані на роботу клієнти».
Тетяна Туманова, V. I. P. A: «Ми можемо з упевненістю сказати, що виставка вдалася вдруге. Для нас на даному майданчику найціннішим є, мабуть, максимально висока концентрація цільових b2b відвідувачів».
3-я міжнародна виставка спідньої білизни,
пляжної моди і панчішних виробів
Lingerie-Expo відбудеться
в МВЦ «Крокус Експо»
4 - 7 лютого 2014 року
www.lingerie-expo.com