Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Tegin, осінь-зима 2014/15
Монотонне музичний супровід, рожеві промені прожекторів, розмірені, але впевнені кроки моделей - показ бренду Tegin почався, і весь зал завмер вдивляючись в деталі. На тлі монохромних тканин чорного і перлинно-сірого відтінків елементи декору виділялися особливо. Впізнавані поєднання шовку і пір'я марабу, найтоншого французького мережива та атласу забирають глядача в далекі 30-ті роки, в ту епоху, коли весь світ дивився німе кіно.
Незважаючи на тематику, колекція вийшла дуже носибельного. В ній були присутні топи прямого крою, декоровані лаконічній перфорацією, повітряні топи на ледь помітних бретелях, кардигани з плоскими перламутровими ґудзиками і всіма улюблені чорні брюки. Світлана Тегін надихнулася німецьким німим трилером «Кабінет доктора Калігарі», в якому вперше в історії кіно зачіпається провокаційна тема зміненого людської свідомості. Тривожне і загадкове настрій фільму дизайнер відбила в своїх нарядах навряд чи, переклавши відповідальність на макіяж і атмосферний музичний супровід, за яке відповідав муж дизайнера (знаменитий індустріальний музикант Олексій Тегин).
Розробка макіяжу моделей була довірена засновнику і арт-директору Московської школи візажистів і агентства професійних стилістів Mosmake Наталі Власової:
"Цей макіяж ми розробляли разом зі Світланою. Він, як бачите, не зовсім натуральний. Ми спробували зробити щось магічне за рахунок пігменту з великими блискучими блискітками, які відбивають світло софітів і створюють фантастичний ефект на подіумі. Це сяйво і довгі вії, що прикрашають лінію нижньої повіки, разом створюють враження жуків на очах".
Для того, щоб вірно транслювати глядачеві унікальний дизайнерський образ, у фінальній точці подіуму моделі загадково прикривали очі і досить довго позували. Ця ідея виникла у дизайнера в останній момент в процесі репетицій. Така драматургічна задумка не тільки справила містичний ефект на глядачів, а й дозволила докладніше розглядати всі деталі образів.
http://www.fashiontime.ru