четверг, 30 октября 2014 г.

Принтер, який друкує ... косметику?


Кожна жінка таємно мріє мати більше косметики, ніж у неї є зараз. Однак помади, пудри і тіні стоять дорого, а гаманець, на жаль, не бездонний. А іноді буває й так, що на покупку вподобаного відтінку тіней доводиться витрачати багато часу, вишукуючи його в магазинах по всьому місту. Вихід із ситуації запропонувала американка Грейс Чои.


Багато з нас витрачають чималі кошти на догляд за своєю зовнішністю. Деякі процедури складно скасувати або замінити більш дешевими, краще запланувати відвідування таких салонів краси, як http://stixii.ru/, де можна отримати широкий спектр послуг, починаючи від перукарень та закінчуючи масажем. А ось на декоративній косметиці скоро зможемо економити.


Принтер для косметики


Під час навчання у Гарвардській школі бізнесу в голову Грейс прийшла цікава ідея: створити 3D принтер, який буде друкувати косметику. На початку травня вона виступила на TechCrunch Disrupt з презентацією свого пристрою. У вітальній промові Грейс зауважила: «Навіщо переплачувати косметичним компаніям за те, що технології і так поставляють в кожен дім. Я маю на увазі колір ».


Грейс пояснила, що всі косметичні засоби, як дешеві, так і дорогі, містять однакові базові компоненти - субстрати, на яких можна вдома роздрукувати свій улюблений колір. Технологія дозволяє друкувати все, що необхідно жінці: тіні, пудри, помади, тональні креми.


Кольорові струменеві принтери сьогодні доступні за ціною кожному, а чорнило, які застосовуються в їх картриджах, за складом не відрізняються від барвників, які використовують косметичні компанії. Винахід Грейс, яке отримало назву Mink, підключається безпосередньо до комп'ютера як звичайний принтер.



Друкуємо косметику будинку


Як же працює Mink? По-перше, користувач вибирає колір. Необхідно за допомогою нехитрої програмки скопіювати шістнадцятковий код кольору прямо із зображення або відео. Цей код вставляється в новий документ Photoshop або Microsoft Paint, робиться заливка сторінки. Потім документ відправляється в друк на пристрій, де колір додається в заготовку з субстратом. При цьому заготовка зроблена компактно, щоб її можна було розмістити, наприклад, на палітрі тіней. Косметика готова до застосування відразу після друку.


Грейс каже: «Вам не доведеться витрачати більше грошей. Ціна одиниці косметики виходить така ж, як в мережах роздрібного продажу. Різниця лише в тому, що ви можете отримати саме той колір, який ви хочете, а не той, який вам нав'язують косметичні корпорації. Жінка повинна мати абсолютний контроль над своєю красою, а не залежати від асортименту, пропонованого виробниками косметики ».


Грейс Чои чекає ще довгий шлях, щоб вивести Mink на ринок, проте приємно знати, що через пару років нам не доведеться витрачати час на покупку косметики. Побажаємо винахідниці Mink удачі!