четверг, 30 октября 2014 г.

Гійом Анрі з Carven створив колекцію для Petit Bateau




  • ee1ec1c97e88674e868ac613a81ecab9.jpg

    Комірець з колекції Carven x Petit Bateau




  • d6f6aaa1f33c2b86b06039a892f3dd4d.jpg

    Плаття з колекції Carven x Petit Bateau





  • ee1ec1c97e88674e868ac613a81ecab9.jpg

  • d6f6aaa1f33c2b86b06039a892f3dd4d.jpg


КРЕАТИВНИЙ директор Carven Гійом Анрі зголосився допомогти демократичною французької марки Petit Bateau здійснити експансію на міжнародну арену: дизайнер створив для них капсульну колекцію одягу для дітей і дорослих, яка надійде в продаж в паризький Colette, міланський Corso Como і не названі поки магазини Лондона та Брюсселя в початку листопада, а в усі інші двісті сорок точок продажів бренду - 5 грудня. Ціни будуть починатися з п'ятдесяти євро за сорочку-поло для хлопчика і дійдуть до двохсот п'ятдесяти - за жіночу сукню. 
 
Це не перша співпраця між марками: пару років тому Анрі відзначив своє призначення в Carven невеликою колекцією дитячого одягу для Petit Bateau, яка продавалася тільки в Colette. Дизайнер каже, що цей бренд - в любові до якого, до речі, визнаються всі парижанки - залучає його своєю щирою простотою і свіжістю. Цим же відрізняється і ця лінія, яку Гійом називає одночасно спокусливою і скромною.
 
www.vogue.ru